Ofte stilte spørsmål

Hvordan bestiller jeg?

Vidunderpost fases ut og vil ikke lenger være tilgjengelig for nye bestillinger.

Dersom du allerede har et abonnement, vil tjenesten fortsatt være tilgjengelig for deg frem til slutten av din nåværende abonnementsperiode. Vær oppmerksom på at det ikke vil være mulig å fornye abonnementet eller opprette et nytt når perioden utløper.

Hvor ofte får mitt barn postkort?

I begynnelsen av hver måned vil ditt barn motta et postkort fra et land.

Dette postkortet har en hemmelig kode som gir deg tilgang til et hemmelig digitalt univers. Det er en ny kode for hvert land og postkort.

Vidunderpost digitaltVidunderpost postkort

Hva går inntektene til?

100% av inntektene fra din donasjon går til Redd Barnas arbeid for de mest sårbare barna i Norge og resten av verden. Du kan lese mer om hvordan vi bruker innsamlete midler på reddbarna.no

Hvor kan jeg lese kjøpsvilkårene og personvernsreglene?

Hva skjer etter 12 måneder?

Du mottar Vidunderpost første 12 måneder.
Etter 12 måneder fortsetter din donasjon til Redd Barna automatisk, men postkortene vil slutte å komme. Vi håper du likevel vil forsette å støtte vårt arbeid for barn, men du kan selvsagt endre eller stoppe din donasjon når det måtte være.

Gå inn på MIN SIDE eller ta kontakt med giverservice@reddbarna.no for å si opp din avtale. Vi sender deg også en påminnelse på e-post i forkant.

Hvordan avslutter jeg donasjonene?

Din donasjon til Redd Barna fornyes automatisk.

Om du ønsker å avslutte kan du gå inn på MIN SIDE eller ta kontakt med giverservice@reddbarna.no for å si opp din avtale.

Hva er leveringstiden?

Postnummer som starter med 0-7: 2-3 virkedager

Postnummer som starter med 8-9: 3-5 virkedager.

Julen 2022: Vi holder stengt fra 23.desember til og med 1.januar.

Les mer på Bring sine sider.


fra