Ofte stilte spørsmål

1. Kan jeg bestille til 2 eller flere barn?

Ja, det kan du. Men, dessverre må du fullføre kjøpet for det ene barnet før du kan legge inn en ny bestilling.

Vi beklager dette. Vi er i gang med å finnen en bedre løsning.

2. Hvordan bestiller jeg?

Vidunderpost bestilles månedlig

Du velger selv hvor lenge du ønsker å være med og når donasjonen skal avsluttes. Det er ingen bindingstid. Du betaler for 1 måned om gangen. Donasjonene løper automatisk til du avslutter det.

3. Hvorfor vil dere ha barnets navn?

Dette gjør vi for at barna kan kjenne på gleden av å kikke i postkassen og endelig motta post med sitt eget navn på.

Du betaler i ditt navn og skriver barnets navn og adresse på leveringsinformasjonen.

Dette gjelder både om du vil gi til eget barn, ditt barnebarn eller et annet barn som du kjenner.

OBS! Barnets informasjon vil aldri bli brukt til annet enn levering av Vidunderpost (velkomstpakken og postkort hver måned).

4. Hva inneholder velkomstpakken?

Velkomstpakken inneholder:

  • En vidunderlig fin pakke

  • Et 59,4 X 84,1 cm cm stort verdenskart

    • Et pass

    • Mellom 4-48 klistremerker, avhengig av hvor lenge du er med

    • Bruksanvisning

 

Når du mottar velkomstpakken kan du begynne med å henge opp kartet der du ønsker. Og sammen med ditt barn skrive inn personalia på passet.

5. Hvor ofte får mitt barn postkort?

I begynnelsen av hver måned vil ditt barn motta et postkort fra et land.

Dette postkortet har en hemmelig kode som gir deg tilgang til et hemmelig digitalt univers. Det er en ny kode for hvert land og postkort.

Vidunderpost digitaltVidunderpost postkort

6. Hva går inntektene til?

100% av inntektene fra din donasjon går til Redd Barnas arbeid for de mest sårbare barna i Norge og resten av verden. Du kan lese mer om hvordan vi bruker innsamlete midler på reddbarna.no

7. Hvorfor Vidunderpost?

Vidunderpost er en reise i både tid og sted. Barna skal få kjenne gleden av å få noe adressert til seg selv, vente spent på at posten skal komme og være med på en vidunderlig reise ut i verden. På denne måten kan vi kombinere det mange av oss opplevde selv som barn (gleden av å få et fysisk postkort med eget navn og frimerke), og knytte det opp mot den nye tiden og den digitale verden.

Med Vidunderpost kan du lære ditt barn om verdier, holdninger og verden på en ny og spennende måte. Samtidig kan dere sammen bidra til at et annet barn får en tryggere hverdag.

8. Kan vi stole på dette?

Ja, det kan du. Vidunderpost er et produkt fra Redd Barna. Er det noe du lurer på kan du ta kontakt med oss på

tlf: (+47) 22 99 09 00
e-post: giverservice@reddbarna.no

Redd Barna
Org. nr: 941 296 459

9. Hvor kan jeg lese kjøpsvilkårene og personvernsreglene?

10. Hva skjer etter 12 måneder?

Du mottar Vidunderpost første 12 måneder.
Etter 12 måneder fortsetter din donasjon til Redd Barna automatisk, men postkortene vil slutte å komme. Vi håper du likevel vil forsette å støtte vårt arbeid for barn, men du kan selvsagt endre eller stoppe din donasjon når det måtte være.

Gå inn på MIN SIDE eller ta kontakt med giverservice@reddbarna.no for å si opp din avtale. Vi sender deg også en påminnelse på e-post i forkant.

11. Hvordan avslutter jeg donasjonene?

Din donasjon til Redd Barna fornyes automatisk.

Om du ønsker å avslutte kan du gå inn på MIN SIDE eller ta kontakt med giverservice@reddbarna.no for å si opp din avtale.

Hva er leveringstiden?

Postnummer som starter med 0-7: 2-3 virkedager

Postnummer som starter med 8-9: 3-5 virkedager.

Julen 2022: Vi holder stengt fra 23.desember til og med 1.januar.

Les mer på Bring sine sider.

MÅNEDLIG
_________
kr179per måned
  • Vidunderlig velkomstpakke

    Inneholder verdenskart, 6 postkort, pass, klistremerker og digitale aktiviteter
  • Nytt postkort og aktiviteter hver måned

    Postkort, lær om et nytt land, digitale aktiviteter, klistremerker
  • Oppdag verden sammen


fra